sobota, 18 sierpnia 2012

7 Ulubionych #10.0 - XXL Freshmen

Ten post miał być o czymś zupełnie innym. Porzucony na razie temat był głównym powodem mojej prawie miesięcznej przerwy w pisaniu, tak mnie drań zagiął i zablokował. W związku z tym 7 Ulubionych po raz dziesiąty ukazuje się w zgoła innej tematyce i formie. Tym razem będzie to seria postów wynikająca z listy w dalszej części tekstu, a nie po prostu teledyski z opisami. Do rzeczy.

XXL (czytane jako double-ex el) jest jednym z największych i najbardziej znanych magazynów hip-hopowych. Nie miałem nigdy w ręku żadnego egzemplarza i czytałem może kilka wywiadów w internecie długo po zdezaktualizowaniu się wydania, w którym były. Jest jednak jedna inicjatywa tego magazynu, którą śledzę co roku od około czterech lat - XXL Top Ten Freshman of the year. Na liście znajdują się młodzi raperzy, na których warto zwrócić uwagę, którzy nie są jeszcze szeroko znani ale mają duże szanse w najbliższym czasie to zmienić. Moich ulubieńców z list ustawię w kolejności chronologiczno-alfabetycznej od "Klasy 2009" ogłoszonej w 2008 roku.


2009
2. B.o.B. 
3. Blu 
4. Curren$y
5. Kid Cudi

2010

2011

2012

Jak widać najbardziej obrodził rocznik 09', od tamtej pory żadna "klasa" aż tak mi do gustu nie przypadła. Teksty będą się ukazywać w powyższej kolejności. Postaram się żeby przerwy między nimi były jak najkrótsze, bez utraty jakości. W związku z tym zajmie mi to trochę więcej czasu niż najbliższe 10 dni, niemniej spróbuję. Życzę sobie powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz