poniedziałek, 4 czerwca 2012

7 Ulubionych #8

1. Chuck Mangione - Children Of Sanchez
Usłyszałem w radiu i znowu spędziłem kilka godzin z Chuckiem Mangione. Ten moment kiedy wchodzą trąbki... perfekcja.


2. Bill Conti - Gonna Fly Now
Jeden z moich ulubionych tematów filmowych, który przypomniał mi się przy okazji usłyszanego Children Of Sanchez. Cud, miód i orzeszki.


3. Stardust - Music Sounds Better With You
Każdy kto mówi, że house to zwykłe, prostackie "umcyumcy" powinien posłuchać tej piosenki. Stardust to nazwa jednorazowego projektu, w którego skład wchodzili Thomas Bangalter (połowa Daft Punk), Alan Braxe i wokalista Benjamin Diamond. Piosenka powstała spontanicznie na imprezie, w trakcie live setu Bangaltera i Braxe'a, kiedy do zapętlonej melodii Diamond zaczął śpiewać. W ten prosty sposób powstała jedna z moich ulubionych piosenek i klasyk house'u. Teledysk wyreżyserował Michel Gondry.


4. Daft Punk - Derezzed
Piosenka, która w tym zestawieniu  robi za reprezentanta całego, świetnego soundtracku autorstwa Daft Punk do filmu TRON: Legacy, mój ulubionych podkład do nauki i jedna z najlepiej pasujących do obrazu ścieżek dźwiękowych jakie znam.


5. Daft Punk - Aerodynamic
Na fali Daft Punk, drugi teledysk z animowanej serii obrazków do genialnej płyty Discovery. Wystarczył impuls żeby ją włączyć i znowu uwięziła mnie na kilkanaście odtworzeń.


6. Curren$y - Flying Iron Feat. Fiend 
Muzycznie zupełnie co innego niż wyżej, ale przecież trzeba sobie urozmaicać. O tym kawałku Curren$y'ego przypomniałem sobie oglądając całą serię teledysków z Discovery Daft Punk, tu także bardzo fajnie wykorzystano fragmenty anime, co umiejętnie zrobione, jest bardzo fajnym zabiegiem.


7. Jack White - Sixteen Saltines
Płyta, która odciągnęła mnie na jakiś czas od Discovery w tym tygodniu. Przesłuchałem pierwszy raz z czystej ciekawości i po pierwszym odsłuchu, był następny i następny. Zdecydowanie najbardziej energiczny kawałek z Blunderbass.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz